case: film
Hur inspirerar man en hel koncern?
Jo, med skorna knutna och kamerorna laddade tog vi oss till två Willys-butiker, intervjuade både kunder och anställda och följde deras arbetsdag i varuhuset. Medarbetarna stod i fokus och delade med sig av engagemang, upplevelser och utmaningar i sin vardag. Därefter fortsatte arbetet med en kopp kaffe i det nedsläckta klipprummet för att skapa en fin finish.
Resultatet? Två filmer som skildrar de inspirerande medarbetarna in-action. Allt för att sprida deras engagemang.
"När Telegraf tog fram två filmer till vår årliga kick-off överträffade de helt och hållet våra förväntningar! De förstod direkt vad vi ville förmedla med filmerna och skapade två oerhört professionella filmer. Filmerna uppskattades både av publiken på kick-offen och av företagsledningen - och vi är så pass nöjda att filmerna även kommer användas i andra sammanhang. Det är enkelt att samarbeta med Telegraf som är smidiga, professionella och håller deadlines. Vi kommer gärna tillbaka för fler framtida samarbeten!".